Isoropia sudjeluje na EU projektima radi širenja svoje mreže suradnika i partnera u Europi. Kroz projekte razmjenjujemo dosadašnja i stvaramo zajednička nova iskustva. Kroz te projekte radimo isto što i inače: stvaramo obrazovne programe i materijale za trajno obrazovanje odraslih ljudi u kojima ih potičemo na prihvaćanje stalnih promjena, brigu za vlastitu otpornost i ravnotežu, življenje cijelim bićem i autentično izražavanje. Međutim, u susretu s kolegama iz drugih zemalja, izlazimo iz svoje komforne zone, progovaramo novim jezicima, mijenjamo perspektive na vlastite okolnosti, prepoznajemo svoje i univerzalne ljudske potrebe i vrijednosti među ljudima koji žive u bitno različitim sredinama.
transformacijsko
učenje
online
ERASMUS+ projekt: Širenje okvira online transformacijskog učenja
Područja
neformalno podučavanje odraslih
visokoškolstvo
poslovna edukacija
Svrha
Istražiti i prikupiti postojeće primjere dobre prakse
Dizajnirati, implementirati, isprobati i procjeniti metode i pristupe koji poboljšavaju rezultate online transformacijskog učenja.
Kreirat upute za dizajniranje online programa i događaja s komponetom transformacijskog učenja, te podršku za njihovo učinkovito provođenje.
ERASMUS+ projekt “Izgradnja kapaciteta za transformacijsko učenje” namjenjen je razvoju kompetencija edulatora odraslih ljudi, potrebnih da se potaknu i podrže transformacijski procesi kod učenika.
Program provodimo u partnerstvu sa: Visionautik e.V. – koordinator projekta, Meaningful Meetings, Legacy17 i Rogers Foundation.
“A Transformative Edge”, knjiga za edukatore odraslih ljudi.
Radionice na engleskom jeziku koje smo pripremili za 2018. i 2019., u potpunosti se mogu financirati kroz mobilnosti ERASMUS+ KA1, obrazovanje odraslih.
Radionice su namjenjene ljudima koji bitno utječu na blagostanje mnogih: voditeljima organizacija i projekata, nositeljima društvenih promjena, učiteljima, facilitatorima i ljudima u tranziciji i onima željnih vještina za kreativniji život.
U listopadu 2016. održao se prvi sastanak novog projekta “CONNAT – Restoring Resilience – Connect Nature and Self” u Calabriji. Program provodimo u partnerstvu sa Rogers Foundation iz Mađarske i Aura Sviluppo Sostenibile iz Italije koje također rade na poručju razvoja i boljitka pojedinaca i organizacija.
Uvjerenja smo da priroda omogućava njabolji pristup našoj čovječnosti, inspirirajući nas na održiva i smislena rješenja koja uzimaju u obzir cijeli ekosustav.
Upravo smo objavili hrvatsku verziju MOOC (Massive Open Online Course) kao rezultat “Connat – Restoring Resilience – Connecting to Nature and Self” projekta kojeg je podržao Erasmus +.
Besplatan online tečaj “Probudimo prirodu u sebi” je idealno štivo kao poticaj za razvoj osobne elastičnosti i dostupan je OVDJE.
U okviru projekta razvijen je Referentni okvir a uredili su ga Jasenka Gojšić i Goran Hudec. Izvještaju su doprinijeli suradnici iz sve tri organizacije.
Hrvatski prijevod Referentnog okvira nalazi se OVDJE.
2015. godine započeli smo provedbu dvogodišnjeg projekta unutar europskog Programa Erasmus + Mobilnost u svrhu učenja za pojedince pod nazivom “Living Authentically – Learning Mobility for individuals”.
Potrebno je stjecati nove kompetencije tijekom života pogotovo ako želimo živjeti autentično. Isoropia podržava ljude u njihovim osobnim, organizacijskim i društvenim prijelazu u novu, održljiviju fazu razvoja temeljenu na proaktivnom i kreativnom stavu.
Jedna vid podrške su radionice koje otkrivaju snagu, snove i načine kako stvoriti budučnost koju pojedinac priželjkuje (bez popravljanja nedostataka ni rješavanja problema). Druga vrsta podrške je osigurati programe stjecanja novih kompetencija potrebnih za učinkovitu suradnju u mrežnim organizacijama.
Program provodimo u partnerstvu sa: Visionautik Akademie iz Njemačke i Aura Sviluppo Sostenibile iz Italije.
Početkom 2013. godine započeli smo provedbu dvogodišnjeg projekta unutar europskog Programa za cjeloživotno učenje, potprogram Gruntvig pod nazivom “Enhancing Systemic Transformation – Sustainable Learning in Times of Chaos & Crises” s ciljem obrazovanja nastavnika za uvođenje sistemskog razmišljanja u škole.
Program se provodio u partnerstvu sa: DIM – udrugom za građansko obrazovanje i društveni razvoj, Humus – družba za upravljanje komunikacij, d.o.o. Slovenia, Nuova Cultura d’Impresa di Luigi Antonio Luciano Tattolo Italy i SoL Intézet Hungary.