Isoropia prvenstveno potiče transformacijsko učenje. Transformacijsko učenje, čiji cilj je promjena perspektive i stava, učenik i učitelj su zajedno u procesu, oboje uče i mijenjaju se, oboje su i učenik i učitelj.
Obzirom da se kompetencija definira kao umnožak stava, znanja i vještina, pozitivan stav nije dovoljan za kompetentno življenje. Učenje koje potičemo ponekad uključuje i razvoj vještina i novih znanja, a ponekad samo potrebu kod učenika za daljnjim učenjem. U procese učenja uključuju se svi ljudski vidovi: mentalni, osjetilni, emocionlani, tjelesni i duhovni.
Isoropia organizira i sudjeluje u vrlo raznolikim procesima učenja: predavanja, radionice, treninge, seminare.
Prilagođeni, in-house treninzi su nam posebno profesionlano dragi. Oni zahtjevaju duboko poznavanje potreba zajednica i intenzivne pripreme i voditelja i pozivatelja. Ta investicija se višestruko isplati, jer susret voditelja i sudionika je tada usmjeren prema jasnim, dogovorenim ciljevima, jezik i terminologija su zajednički, proces podržava širu, dugoročnu priču. Upravljanje projektima i Osobnim utjecaj do rezultata su primjeri treninga organiziranih unutar organizacija kao učečih zajednica.
Pokretanje pozitivnih promjena je radionica koja se organizira za zainteresirane grupe i organizacije, i u otvoronoj formu i podržana je daljnjom individualnom ili grupnom podrškom. Serija radionica To je moj život! nadogradnja je i proširenje. Uključuje šest susreta i usmjerena je na poticanje ljudi da žive autentičan život.
Održiva karijera namjenjena je pojedincima koji žele utvrdi svoje aktualne glavne motivatore i prilagoditi svoju karijru, dakle sve što rade u životu, svojim najdubljim potrebama. Pri tome je važno znati koji organizacijski mehanizmi najviše utječu na balans u životu, te kod kreiranja profesionlanih odnosa držati pažnju na njima.